Rukovodioci u većini kompanija imaju jasnu sliku o tome, šta rade, koliko je vremena potrebno da nešto urade i kako će se meriti njihov uspeh. Ipak, veoma često, najbolji put za postizanje cilja im izmiče. Začuđujuće, može biti da je snaga prodajne strukture, i to kako rukovodioci upravljaju prodajnim timom, ono što najviše dobrinosi uspehu/neuspehu.
U današnjem dinamičnom okruženju, vaš prodajni proces i organizaciona struktura treba da se dopunjuju. Kada planirate prodaju, da li planirate i obuku i razvoj prodajnih veština vašeg tima , koliko je jak temelj vašeg prodajnog tima? Da li je vaš prodajni tim u vašoj organizaciji osnovni zvuk? Da li svaki prodavac zna tačno u pisanoj formi svoje dužnosti i odgovornosti? Kakav je sistem nagrađivanja i upravljanja učinkom, kako motivišete top prodavce, a kako početnike?
Koliko je dobar komunikacioni plan?
Pretpostavimo da na sva ova pitanja unutar organizacije postoji odgovor, ne prejudiciramo pri tom kakav je, i da se menadžment stara da se kontinualno poboljšavaju svi elementi procesa prodaje.
BUSINESS MODUL PROFECTUM
Osmišljen je da učesnicima ukaže na put do uspešnog poslovnog delovanja u prodaji, a što je možda i bitnije, kako opstati u prodajnom sektoru.
BUSINESS MODUL PROFECTUM sadrži tri zasebna modula: Prodaja, Marketing i Motivacija